W wolnym czasie, zobacz sam cały filmik. Coś ciekawego specjalnie dla was. Trwa: 15m 1s.


Tytuł

Tuning vs Polskie prawo [ABC tuningu#7]. O prawie dla was, zobaczcie co inni piszą i mówią.

Statystyka

Liczba odsłon 136817 i wasza ocena w punktach 7710.

Długość

Czas trwania w sekundach/minutach: 15m 1s


Komentarze

- Poznaj komentarze innych, zespół na wesele Fraglesi, czytajcie komentarze już dziś.
- Witam świetny film, ale mam pytanie czy jeśli przyjade samochodem po lekkim tuningu wizualnym i uturbionym do Polski np z Holandii to czy bedzie to legalne? i czy Polska policja ma prawo odebrac mi dokumenty od auta na żółtych tablicakch?
- pytanko: jak to jest z dymieniem lub jakimkolwiek przyciemnianiem lamp? jest jakikolwiek legalny sposob na taki zabieg?
- To mówisz rollbar a ja np u siebie mam X-bara i to działa tak samo?
- A czy to nie jest tak, że ubezpieczenie powinno być przypisane do kierowcy, a nie do auta? Pożyczam od Ciebie sportowy wózek, lubisz mnie i dajesz mi, żebym teściową powoził. Walę Twoim autem w inne auto i TY tracisz zniżkę za bezkolizyjna jazdę na wszystkie samochody, które posiadasz. To jest FAIR. A ja jeśli posiadam jedno jedyne autko, nie trace nic, nawet jeśli jest ubezpieczone w tej samej firmie ubezpieczeniowej. Co ma moc do kosztów. Ubezpieczona powinna być osoba po numerze prawa jazdy i wysokość powinno ubezpieczenia powinna byc uzależniona od ilości kategorii prawa jazdy, a pomniejszana o ilość lat, przez jaki posiadasz prawko. Od 17 lat jeżdżę zawodowo ciężarówką na trasach międzynarodowych i nigdy nie miałem wypadku. Powiniem płacić wielokrotnie mniej od szczyla, któremu tatuś kupił wypasione BMW na 18 urodziny. No ale pomijam to. Mając 4 samochody, płacisz ubezpieczenie za wszystkie 4, a wiadomo, że naraz wszystkimi nie pojedziesz. Zniżkę powinien mieć zabraną SPRAWCA wypadku, a nie właściciel samochodu.
Nie wykupiłeś OC na prawo jazdy? Twoje prawo jazdy jest nie ważne. Wykupiłeś? Możesz prowadzić wszystkie pojazdy, na jakie zezwala ci Twoja kat. PRAWKA i nikomu nic do tego, czy spowodowałeś kolizję maluchem, wypasiona beemką, czy rowerem. Ubezpieczalnia pokrywa koszty napraw uszkodzeń jakie spowodowałeś i basta. Wracasz pijany z wesela i zataczając się po osiedlu urwałeś sąsiadowi lusterko od merxedesa. Sąsiedzie nie ma sprawy, oto moje prawo jazdy, spisz numer i jutro jedź do ubezpieczalni po nowe lusterko.

Jechałem samochodem w Irlandii. Spod koła cięzarówki odprysnął kamień i po przedniej szybie trach. Zatrzymaem na drodze mobilny serwis, wymienili mi na drodze szybę i zapłaciłem 10% ceny. 90% zapłaciła ubezpieczalnia, ale sami to załatwili. Moja rola skończyła sie na opowiedzeniu im co się stało i zapłaceniu 10% od kwoty. Sami pobrali kase z ubezpieczalni, ubezpieczalnia sama sobie pobierała z mojego konta pieniądze na comiesięczne składki i mnie to nie interesowało. Wszystko gra i buczy. Przelewy z pracy na konto idą bez problemow co tydzień, wszystkie opłaty idą automatycznie i same, a ty tylko jeździsz i nic cie nie obchodzi.
- Powinno być odwrotnie. Jeśli auto ma zarejestrowane na 5 osób, a jedzie 7, wtedy jest problem, ale policjant czepiający się, że nie masz tyle osób, pewnie wsiadając do windy czeka na współpasażerów, bo w windzie jest napisane 7 osób, lub 600kg.
- Flaszke mu postawić
- 8:25 "Czy zmieniasz światła z tyłu, czy zmieniasz światła z przodu" xD
- 0:53 enjoy
- Siema łysy! pozdrawiam !
- Wiec. 1) OC wszędzie w Europie jest mniej więcej jadnakie. Wysokość zależna od mocy/pojemności i lat bezwypadkowych. Tylko w Niemczech czy Austrii dochodzi podatek od kw który w PL jest w cenie paliwa. Ok. 6€ za kw / rok. W moim przypadku 660€. !! Sam podatek!!. Najsprawiedliwiej byłoby od ilorazu kg/kw.
W Austrii ogólnie ubezpieczenie za elektro płacisz, oszczędzasz jednak na podatku, elektro nie płacisz. N.p. Prius 73kw benzyna płacisz, 25 kw elo gratis. Tesla!!. Deto w Pl podatek jest w paliwie. Skoro nie tankujesz lub mniej tankujesz bo masz hybryda, to i mniej podatku. Jasne?
- bardzo dobrze powiedziane pozdro jak zwykle lapka w gore !!
- Mordo.... Za t omasz mega plusa. A i fakt. Jaka sprawiedliwośc jak masz 4.o l cherokee co ma niecałe 200 kuca ,a golfa tfsi czy inny blady ujj i ma 170.. Nie mówie o trwałości silnika ale o opłatach... Na golfa 1.2 poniżej 400 z; ,a za 4 litry....... QRFFFA mac. tez jest kwestia jak ktoś ma punto czy swifta 1.3 ;a ja płace składki za Honde VTX 1300 Retro style....
- Chce tylko coś dopowiedzieć a propos obniżania auta. Warto było wspomnieć, że np u naszych bliskich sąsiadów niemców obniżenie za bardzo auta (jest dokładnie padany prześwit w cm w przepisach) kwalifikuje od razu auto na lawetę i policja się z tym tam nie cacka. Warto było o tym wspomnieć w filmie :)
- co do odcinka to Łysy co z hamulcami ? jak z modyfikacjami układu hamuclowego a litera prawa w tym aspekcie
- Mówi Pan jak jest, więc łapka w górę.
- proszę cię, wrzuć swoje ściągi co masz mówić za kamerę , będzie to bardziej pro -wiadomości i tv show na to wpadły dawno temu
- W przypadku ksenonów, nawet homologowanych, to nie jestem pewien, ale chyba było coś, że samochód musi być wtedy wyposażony w sposób ich czyszczenia. Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę.
- Mam pytanie czy można zamontować podświetlenie podwozia??
- We włoszech jest wogóle pochrzanione, rozmiary kół są wbite w dowód i takie muszą być innych nie można.
- Co do liczby miejsc w dowodzie a rzeczywistej to się nie zgadzam. Przykładem jest Ford S-Max - zdecydowana większość ma wbite 7 miejsc niezależnie od faktycznej liczby miejsc (5 lub 7). Co innego w drugą stronę - jak masz wbite 5 a jest 7 to trzeba to zalegalizować ale to jest raczej oczywiste.